Veel gestelde vragen

Veel vragen rond de website zijn terugkerende vragen. Hieronder is een selectie gemaakt van deze teugkerende vragen.


Waarom moeten de genodigden de datum van de bruiloft én een achternaam opgeven?

Dit is om zeker te zijn dat de mensen op jullie website daadwerkelijk genodigden van bruidspaar zijn. Alle vrienden en kennisen weten immers jullie achternamen en de datum van de bruiloft.

Ik kan niet inloggen op de site..

Inloggen op www.opreisalscadeau.nl is alleen voor het bruidspaar.. Heb je een kado gegeven aan iemand? Log dan in op de persoonlijke website waar je dit cadeau gegeven hebt. Bijvoorbeeld: karenenmatthijs.opreisalscadeau.nl.

Ik kan de cadeaubon niet vinden..

Wanneer je ingelogd bent op de website van het bruidspaar, zie je in het menu een item "mijn bestelling" staan. Op deze pagina vind je de link om de cadeaubon te printen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er voor onze gasten?

Betalingen geschieden d.m.v. overboekingen naar een door jullie gekozen rekening. Wij gaan niet tussen de geldstroom van gast en bruidspaar zitten. Wij bieden geen iDEAL aan. En daarom zijn er ook geen kosten per transactie (betaald door of jullie of door de gast!) Wel zullen we we naar de meest populaire banken linken om het jullie gast direct te laten regelen.

Mocht je een andere vraag hebben dan graag contact op te nemen met op reis als cadeau.

Neem Contact op